Procedura de trimitere in service
Compania noastra ofera servicii de reparatie in garantie si post garantie pentru urmatoarele produse:
- sisteme de navigatie Mio, Navman; DVR Mio (MiVue)
- telefoane CAT, Nubia , RugGear, Razer, Evolveo
- produsele Salente , Evolveo, Nothing
Va rugam sa urmati indicatile de mai jos pentru trimiterea aparatului in service. Recomandam ca in coletul trimis dispozitivul sa fie bine fixat si protejat. Nu ne vom asuma raspunderea pentru integritatea dispozitivului, daca anumite masuri minime de fixare si protejare, in vederea transportului, nu au fost luate.
OBLIGATORIU coletul trebuie sa contina: |
DISPOZITIVUL + ACCESORIILE (primite la achizitie). + FACTURA + CERTIFICAT GARANTIE (documentele pot fi si copii ale originalelor)
|
|
Informatii utile service-ului: |
- nume, prenume / nume pers. juridica, - e-mail, - modelul aparatului, |
|
Plata transportului catre service |
pentru produsele in garantie |
Achitata de Destinatar (VSP Data RO SRL)
NU SE VA NOTA VALOAREA DECLARATA |
pentru produsele iesite din garantie sau cu defecte induse de catre utilizator – chiar daca produsele sunt in perioada de garantie |
Achitata de EXPEDITOR |
|
Curier agreat |
pentru produsele in garantie NU SE VA NOTA VALOAREA DECLARATA |
Doar FAN COURIER Tel. pentru comenzi de ridicare este 021.9336 |
pentru produsele iesite din garantie |
ORICE curier rapid agreat de expeditor. ATENTIE! NU se vor ridica coletele trimise prin serviciile Postei Romane. NU ridicam colete din oficiile postale. Plata va fi efectuata de catre expeditor. |
|
Adresa service |
SC VSP DATA RO SRL
str. Lapusului nr. 5A, et.3 , birou 7
Baia Mare; jud. Maramures; cod postal : 430053
tel. 0262 22 40 46 |
|
Observatii |
NU ne putem asuma raspunderea pentru solutionarea corespunzatoare a problemei reclamate, daca procedura sau indicatiile service-ului nu au fost respectate. |