Procedura de trimitere in service
Incepand cu data de 1 Iunie 2024 suntem servis autorizat doar pentru produsele:
Evolveo, Salente, CatPhones si Nothing
Va rugam sa urmati indicatile de mai jos pentru trimiterea aparatului in service. Recomandam ca in coletul trimis dispozitivul sa fie bine fixat si protejat. Nu ne vom asuma raspunderea pentru integritatea dispozitivului, daca anumite masuri minime de fixare si protejare, in vederea transportului, nu au fost luate.
Coletul trebuie sa contina:
Dispozitiv , accesorii, factura sau bon fiscal si certificat de garantie(documentele pot fi si copii ale originalelor)
Informatii utile service-ului:
- nume, prenume / nume pers. juridica, - modelul aparatului,
- adresa de returnare (inclusiv cod postal), - seria (SN) si/sau IMEI 1 dispozitiv
- telefon, - defectul/problema aparatului (cat mai clar si amanuntit)
- e-mail,
Plata transportului catre service
-pentru produsele in garantie
Achitata de Destinatar (VSP Data RO SRL)
-pentru produsele iesite din garantie sau cu defecte induse de catre utilizator – chiar daca produsele sunt in perioada de garantie
Achitata de EXPEDITOR
Curier agreat
Pentru produsele in garantie:
Doar FAN COURIER
Pentru comenzi de ridicare va rugam sa ne scrieti pe adresa gsmservice@vspdata.ro urmatoarele informatii:
-Nume, prenume sau Firma si persoana de contact
-numar de telefon
-adresa completa
-dimensiune colet (lungime/latime/inaltime si greutate aproximativa)
-produs si defect reclamat
Pentru produsele iesite din garantie/cu defecte induse
ORICE curier rapid agreat de expeditor. ATENTIE! NU se vor ridica coletele trimise prin serviciile Postei Romane. NU ridicam colete din oficiile postale. Plata va fi efectuata de catre expeditor.
Adresa service
SC VSP DATA RO SRL
str. Lapusului nr. 5A, et.3 , birou 7
Baia Mare; jud. Maramures; cod postal : 430053
tel. 0722 612 746
Observatii
NU ne putem asuma raspunderea pentru solutionarea corespunzatoare a problemei reclamate, daca procedura sau indicatiile service-ului nu au fost respectate.